Nákupy v Airpress Slovensko spoločnosť s ručením obmedzeným

Podmienky

Platné od 01.09.2018

Prosíme o premyslené nákupy. Tovar objednaný v B2B vzťahoch nepodlieha vráteniu, pokiaľ s tým Predávajúci nesúhlasí.

TÝKA SA TRANSAKCIÍ MEDZI AIRPRESS POLSKA A KUPUJÚCIMI
KUPUJÚCI: FYZICKÉ OSOBY (spotrebitelia a podnikatelia), PRÁVNICKÉ OSOBY, ORGANIZAČNÉ JEDNOTKY BEZ PRÁVNEJ OSOBNOSTI

Kontaktné údaje:

Airpress Polska Sp. z o.o.
ul. Rynkowa 156
62-081 Przeźmierowo
NIP: 852-23-76-978
TEL: 61 652 57 00
Email: bok@airpress.pl

Nákupy v Airpress Slovensko

Spoločnosť Airpress Slovensko prijíma objednávky prostredníctvom: internetového obchodu, telefónu, e-mailu, faxu a pošty.

Airpress Polska patrí do medzinárodnej skupiny Airpress. V našom internetovom obchode www.airpress.sk môžete zadávať objednávky na adresy v rámci celého Poľska. Ak máte záujem o nákupy/dodávky do iných krajín, navštívte www.airpress.net

Vyhradzujeme si právo na typografické chyby. Farby produktov v katalógu a na internetovej stránke sa môžu líšiť od skutočnosti kvôli tlačiarenským technikám, nastaveniam počítača, grafickej karte, nastaveniam monitora atď.

Potvrdenie o zadaní objednávky

Keď objednaný tovar opustí centrálny sklad/sídlo výrobcu, dostanete informáciu o dodávke tovaru na vašu e-mailovú adresu. Informácie zasielame v pracovných dňoch (pondelok-piatok) v čase od 8:00 do 16:00. V prípade objednávok zadaných v piatok, deň pred sviatkom/deň pracovného pokoja alebo po 1:00, potvrdenie objednávky obdržíte v najbližší pracovný deň. Až do pripísania celej sumy na náš bankový účet zostáva objednaný tovar vlastníctvom Airpress Polska.

Realizácia objednávky závisí od stavu zásob v centrálnom sklade v Przeźmierowie. Vyhradzujeme si právo zrušiť objednávku v prípade nedostupnosti produktov. Vyhradzujeme si tiež možnosť zmeny termínu dodania alebo čiastočnej dodávky v dôsledku nepredvídateľných okolností. Predávajúci nenesie zodpovednosť voči Kupujúcemu za dôsledky oneskorenia pri dodaní objednaného tovaru.

Ceny a spôsoby platby

Ceny

Všetky ceny na stránke www.airpress.sk uvádzame v eurách (EUR). Na stránke sú zobrazené ceny netto aj brutto.

Bežné ceny sú platné do odvolania. V prípade špeciálnych katalógov platia akciové ceny len počas trvania kampane.

Po obdržaní potvrdenia o zadaní objednávky sa ceny môžu zmeniť iba z ekonomických dôvodov, ktoré nezávisia od Airpress Polska, napr. zmeny v daňových sadzbách, výkyvy kurzov mien a podobne, ako aj z očividných chýb vo výške cien uvedených v ponuke.

Spôsoby platby

Ako firma môžete zvoliť možnosť platby na základe faktúry vo všetkých predajných kanáloch. V prípade odloženej formy platby vykonáme bežné overenie kreditnej bonity. To znamená, že ak nie je k dispozícii, môžeme požiadať o platbu vopred na základe predfaktúry. Naša starostlivosť o životné prostredie vedie k tomu, že faktúry zasielame v elektronickej podobe (súbor PDF) na e-mailovú adresu zákazníka. Lehota splatnosti faktúry je 14 dní. V prípade nezaplatenia v termíne sa budú účtovať zákonné úroky za oneskorenie. Pri objednávke cez internetový obchod môže zákazník zvoliť možnosť platby kartou.

Predplatenie / Platba vopred

Ak si želáte zaplatiť za tovar vopred, kontaktujte, prosím, Zákaznícke oddelenie, ktoré prijme objednávku a poskytne všetky potrebné informácie na vykonanie platby.

Termín a náklady na doručenie

Štandardná doba dodania k zákazníkovi pre produkty na sklade je približne 3-5 pracovných dní od prijatia a potvrdenia realizácie objednávky. Doručenie realizujeme v pracovných dňoch medzi 7:00 a 16:00 a iba na poštové adresy (nedodávame na adresy P.O. boxov). Doručenie balíkov do 30 kg realizuje kuriérska spoločnosť DHL, zásielky nad túto hmotnosť realizuje DB Schenker alebo Airpress transport.

Náklady na doručenie tlakových nádrží a hliníkových rúr sú vypočítané individuálne pri zadávaní objednávky.

Prepravné náklady závisia od celkovej hodnoty jednej objednávky. Objednávky v hodnote nad 100,00 EUR netto (s výnimkou nadrozmerných zásielok) a objednávky na skrutkové kompresory doručujeme zadarmo. Prepravné náklady sú pripočítané k cene produktu na predajnom dokumente.

Dodatočné služby

 

Vynesenie tovaru

Doručenie tovaru od Airpress Polska realizujeme ako štandardné dodávky. To znamená, že nezahŕňajú vynesenie tovaru. Ak máte záujem o vynesenie tovaru do vnútra firmy/objektu, je možné túto službu zabezpečiť za príplatok. Kontaktujte, prosím, Zákaznícke oddelenie pre informácie o nákladoch.

Montážne služby

Servisné oddelenie Airpress Slovensko na požiadanie zákazníka pomáha s montážou zakúpených zariadení Airpress. V závislosti od typu zakúpeného zariadenia je montážna služba bezplatná. Informácie o službe a prípadných nákladoch poskytne Servisné oddelenie.

Oneskorenie dodávky z dôvodu Kupujúceho

Ak Airpress Polska nebude schopný doručiť tovar z dôvodov týkajúcich sa Príjemcu, Kupujúceho, objednávka bude odoslaná späť prepravnej spoločnosti. Prepravná spoločnosť bude kontaktovať Kupujúceho na dohodnutie nového dátumu doručenia. V takom prípade bude prepravný poplatok znovu účtovaný.

V prípade, že objednávka nebude doručená do 3 dní od prvého pokusu o doručenie, bude účtovaný poplatok za skladovanie vo výške 50 PLN netto za každý deň až do dňa doručenia. Po uplynutí 5 dní bude tovar vrátený do Airpress Polska.

Pred doručením skontrolujte:

  • Uistite sa, že osoba oprávnená na prevzatie tovaru je na adrese uvedenej ako dodacia adresa
  • Oznámte Airpress Polska, ak na danej adrese existujú akékoľvek obmedzenia pohybu vozidiel, fyzické bariéry alebo iné problémy s prístupom
  • Pri väčších zásielkach môže byť potrebný prístup k vozíku alebo rampe počas vykladania. Kontaktujte, prosím, Zákaznícke oddelenie na dohodnutie potrebných zariadení na vykladanie
  • Zvážte objednanie služby vynesenia tovaru prostredníctvom Zákazníckeho oddelenia/Servisného oddelenia, aby ste minimalizovali riziko poškodenia a nepríjemností spojených so samostatným vynášaním zásielok.

Doručenie

Keď objednaný tovar opustí centrálny sklad/sídlo výrobcu, dostanete informáciu o dodávke tovaru na vašu e-mailovú adresu. Tá obsahuje číslo prepravného listu a odkaz na stránku prepravnej spoločnosti, kde môžete sledovať zásielku.

Malé balíky/zásielky

Balíky doručujeme podľa podmienok dodania, zásielky sú doručované na adresu uvedenú pri objednávke: do kancelárie, hlavnej brány, recepcie alebo vykladacej zóny.

Palety/nadrozmerné zásielky

Doručenie je realizované na adresu uvedenú pri objednávke za podmienok DAP, v pracovných dňoch (pondelok - piatok) medzi 7:00 a 16:00. Prepravná spoločnosť nie je povinná informovať Príjemcu o doručení*. Ak osoba zodpovedná za prevzatie tovaru nie je na uvedenej adrese, spoločnosť Schenker opakuje pokus o doručenie po predchádzajúcom telefonickom dohovore nového termínu s klientom. V takom prípade bude prepravný poplatok znovu účtovaný.

 *Pozri Dodatočné služby – Telefonické upozornenie na doručenie

Oneskorenie dodávky

Predávajúci nenesie zodpovednosť za dôsledky oneskorenia dodávky, ktoré nevznikli vinou predávajúceho. V prípade, že sa termíny dodávky jednotlivých zložiek objednávky líšia, vyhradzujeme si právo na čiastočné doručenie objednávky. Čiastočné doručenie nevedie k ďalším nákladom na strane zákazníka.

Prepravné škody a nesprávna zásielka tovaru

Prosíme, aby ste v prítomnosti kuriéra skontrolovali zásielku, či nemá vonkajšie poškodenia, napr.: roztrhanú fóliu, poškodené rohy, natrhnutú lepenku. V prípade zistenia viditeľných poškodení obalov pri prevzatí tovaru je zákazník povinný vykonať poznámku na prepravnom liste. Je potrebné uchovať a odfotografovať adresnú etiketu a palety a škatule, do ktorých bol tovar zabalený.

Kupujúci je povinný skontrolovať stav zásielky a v prípade akýchkoľvek pochybností o možných poškodeniach tovaru je povinný zaznamenať túto skutočnosť na prepravnom liste a spísať škodový protokol s kuriérom, ktorý tovar doručil.

Povinnosť spísať protokol vyplýva z prepravného práva:
Ak sa po prevzatí zásielky zistí úbytok alebo poškodenie, ktoré nebolo možné zistiť zvonku pri prevzatí, prepravca určí stav zásielky na žiadosť oprávnenej osoby, ktorá to oznámi bezodkladne po zistení škody, najneskôr však do 7 dní od prevzatia zásielky.

V prípade doručenia iného tovaru, ako bol objednaný, alebo ak je objednávka nekompletná, je potrebné túto skutočnosť oznámiť Zákazníckemu oddeleniu. Tovar zhodný s objednávkou bude odoslaný bezodkladne, prepravný poplatok nebude účtovaný.

Iné príčiny poškodenia a oneskorenia dodávky tovaru

Spoločnosť Airpress Polska nenesie zodpovednosť za poškodenie a oneskorenie spôsobené prijatím zákonov/nariadení, opatreniami vlády, mobilizáciou, vojnou, menovými obmedzeniami, politickými zmenami, výpadkami informačných systémov, chybami alebo obmedzeniami zo strany dodávateľov, štrajkami, lokautami, bojkotmi, blokádami alebo inými podobnými okolnosťami, ktoré znemožňujú alebo sťažujú fungovanie spoločnosti do takej miery, že môže pokračovať iba za neúmerných finančných nákladov.

Záruka vrátenia peňazí / Právo na vrátenie tovaru / Záruka a reklamácie

Fyzické osoby, ktoré nepodnikajú (sektor B2C), majú právo na vrátenie tovaru v lehote 14 dní - týka sa štandardnej ponuky. Nevzťahuje sa na zákazníkov zo sektora B2B. Nevzťahuje sa na výrobky vyrobené na špeciálnu objednávku, so špeciálne prispôsobenými rozmermi* a veľké objednávky**.

* Napríklad pneumatické inštalácie vyrobené na zákazku
** Veľké objednávky pozostávajúce z mnohých kusov rovnakého produktu

Zákazník má právo otvoriť obal a prezrieť tovar len v rozsahu, ktorý umožňuje posúdenie spokojnosti s nákupom. Aby bolo možné tovar vrátiť, musí byť produkt nepoužitý a musí mať pôvodný obal. Vrátený tovar musí byť tiež kompletný, tj. obsahovať všetky časti, príslušenstvo, pokyny atď.

Ak si želáte vrátiť celú alebo časť objednávky, máte možnosť tak urobiť, pokiaľ dodržíte podmienky uvedené v časti Vrátenie tovaru.

Vrátenie tovaru

Pri vrátení tovaru nesiete riziko poškodenia tovaru počas prepravy do Airpress Polska. Je potrebné zabezpečiť, aby bol tovar bezpečne zabalený v pôvodnom obale. Vrátený tovar musí byť kompletný, teda musí obsahovať všetky príslušenstvo, pokyny atď. Tovar je kontrolovaný na poškodenie, zmeny a úpravy.

Na odstúpenie od zmluvy máte 14 dní podľa zákona o právach spotrebiteľov, počas ktorých môžete tovar vrátiť bez udania dôvodu (Dz. U. 2014 poz 827). Airpress zároveň predlžuje zákonnú lehotu na vrátenie tovaru na 60 dní od dátumu nákupu, za predpokladu, že tovar nenesie viditeľné známky používania a má pôvodný obal.

Ako vrátiť produkt?

V prípade rozhodnutia o vrátení zakúpeného tovaru (chyba pri nákupe, nevyhovujúce potreby) je potrebné kontaktovať Zákaznícke oddelenie na dohodnutie optimálneho spôsobu vrátenia. Náklady na vrátenie tovaru hradí osoba, ktorá tovar vracia.

V prípade zrušenia objednávky, ktorá je v procese realizácie, vám môžu byť účtované manipulačné poplatky.

Prijímame aj osobné vrátenie tovaru na sídlo firmy v Przeźmierowe pri Poznani.

Vrátenie peňazí

Vrátenie peňazí bude uskutočnené prevodom na účet poskytnutý zákazníkom, zvyčajne do 14 dní po prijatí a schválení vrátenia tovaru, pokiaľ nebudú zistené vady dodaného tovaru alebo jeho nekompletnosť.

Podmienky záruky a reklamácie

Na základe § 558 ods. 1 občianskeho zákonníka si spoločnosť Airpress Polska vyhradzuje právo vylúčiť zodpovednosť za skryté vady. Cieľom spoločnosti Airpress Polska vždy bolo zabezpečiť bezpečný nákup pre zákazníkov. Preto poskytujeme minimálne 2-ročnú záruku na celý sortiment.

Záruka sa vzťahuje na výrobné chyby tovaru a poškodenia vzniknuté počas záručnej doby. Nevzťahuje sa však na vady vzniknuté v dôsledku nesprávneho používania tovaru a úprav vzhľadu a funkčnosti produktov. Pri vrátení tovaru sa kontroluje na poškodenie, zmeny a úpravy.

Na spotrebný tovar sa vzťahuje záruka výrobcu.

Reklamácie je potrebné podávať písomne. Lehota na vybavenie reklamácie (odstránenie vady, výmena tovaru za bezchybný) je čo najkratšia možná. O výsledku reklamácie informujeme do 14 dní od podania reklamácie, nesplnenie tejto lehoty znamená, že reklamácia bude uznaná v plnom rozsahu.

Fyzické osoby majú tiež právo na 2-ročnú záruku na fyzické vady tovaru.

Cookies

Informujeme, že na účely optimalizácie obsahu dostupného na našej stránke, zlepšenia komunikačných procesov, štatistiky, reklamy a prispôsobenia ponúk vašim individuálnym potrebám využívame informácie uložené prostredníctvom súborov Cookies (cookies).

Súbory Cookies môže užívateľ kontrolovať prostredníctvom nastavení svojho internetového prehliadača.

Používanie našej stránky bez zmeny nastavení súborov Cookies znamená, že budú uložené v pamäti počítača.

Naša stránka používa súbory Cookies.

Podrobné informácie o súboroch Cookies nájdete na stránke: www.airpress.sk/informacie-o-cookies a na webovej stránke Úradu pre elektronickú komunikáciu.

Zákaznícke oddelenie
Telefón: +48 61 652 57 00
Fax: +48 61 652 57 01
E-mail: info@kompresorymarko.sk

Na e-mailové otázky odpovedáme do 48 hodín alebo v najbližší pracovný deň (v prípade otázok zaslaných počas dní pracovného pokoja).

Telefónna linka: Pondelok – Piatok 8:00-16:30

Poštová adresa:
Airpress Polska Sp. z o.o.
ul. Rynkowa 156
62-081 Przeźmierowo
Číslo NIP: 852-23-76-978

Obchodné podmienky

Je možné, okrem zadanej objednávky, uzavrieť s Kupujúcim samostatnú kúpno-predajnú/zásobovaciu zmluvu, ak o to Kupujúci požiada v objednávke. Zmluva je pripravená pre konkrétneho Kupujúceho a obsahuje ustanovenia v súlade s platnými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na spotrebiteľov a Kupujúcich, ktorí nie sú spotrebiteľmi, ako aj s ustanoveniami týchto Podmienok.

V prípade sporu uprednostňujeme predovšetkým zmierlivé riešenie veci, berúc do úvahy obraz našej spoločnosti ako dôveryhodného podnikateľa.

Ochrana osobných údajov / Spracovanie údajov na marketingové účely

Na účely objednávky je potrebné uviesť nasledujúce údaje: meno a priezvisko/názov spoločnosti, číslo NIP, adresa, e-mailová adresa a telefónne číslo. Ide o informácie potrebné na doručenie tovaru a vybavovanie prípadných reklamácií a vrátení.

Zadaním objednávky potvrdzujete, že ste si prečítali a súhlasíte s obsahom podmienok Airpress Polska.

Poskytnuté informácie sa tiež používajú na analytické účely, vytváranie databáz zákazníkov a vypracovávanie marketingových stratégií a pre rozvojové ciele spoločnosti, ako aj na splnenie zákonných požiadaviek voči spoločnosti. Zákazník má právo vzniesť námietku proti použitiu údajov na marketingové účely. V tomto prípade kontaktujte Zákaznícke oddelenie.